Bu Aralar Yazacak Bir Şey Bulamıyorum Diyen Blog Yazarı

21 Ekim 2003: Bloglar bütün dünyada yavaş yavaş popüler olmaya başlayınca, 21. yüzyılın o asi, melankolik, duygusal ergenleri de blog dünyasını keşfettiler. Hatta bu blog olayını o kadar çok sevdiler ki, neredeyse her ergenin kendi kişisel blogu olmaya başladı. Blogları sayesinde bütün gün bunalım takılıyor, dünyanın ne kadar iğrenç bir yer olduğunu yazıp her şeye lanetler yağdırabiliyorlardı. Üstelik bu hislerini anlatırken, gerçek dünyadaki gibi insanlar onları dinlememezlik etmiyorlardı. İlginç bir şekilde hatırı sayılır bir kitle yazdıklarını okuyor, hislerine yorumlar yazıyorlardı! Bloglar sayesinde çoğu ergen ilk kez ciddiye alınıyordu!

Amy Dior, o sene liseye daha yeni başlamıştı. ABD'de Louisiana eyaletinde küçük bir kasabada ailesiyle birlikte yaşıyordu. Gothic müzik dinliyor, gothic kıyafetler giyiyor, kısacası gothic takılıyordu. Hobileri arasında müzik dinlemek, oflamak, puflamak, acı çekmek, her şeyden nefret etmek vardı.

Zaten zor olan lise hayatı, böyle bir ergenlik geçiren Amy için çok daha zorlaşıyordu. Neredeyse hiç arkadaşı yoktu, ki kim bir arkadaşa ihtiyaç duyardı ki zaten?

Böyle bir zamanda, internette boş boş gezinirken, blog denilen şeyle karşılaştı Amy. Onun yaşlarında, aynı kendisi gibi bir kız blog açmış, içinden ne geçiyorsa hepsini yazmıştı! Aşklarını, acılarını, ailesiyle kavgalarını, okulundaki gerizekalıları, onlardan ne kadar çok nefret ettiğini... Amy'nin hep anlatmak istediği şeyleri..

O gün, Amy kendisine bir blog açmaya karar verdi. Blogunun ismini de "Amy'nin Kişisel Blogu" koydu. Boş zamanlarında zaten hiç bir şey yapmayan Amy, böylece bütün gün bilgisayar başında oturup sürekli bir şeyler yazmaya başladı. Karanlık geceler, yalnızlık, acı, nefret, göz yaşı, ağlamak.. Arada sırada da bunlarla ilgili hiç bir edebi değer taşımayan ucuz şiirimsiler de yazıyordu. Tek amacı, içindekileri dışarı atmaktı, rahatlamaktı!

Bu şekilde 2 ay boyunca blog yazdı Amy. Derken, bir gün yazacak hiç bir şey bulamadı! İçinde ne var ne yoksa sanki hepsini o güne kadar yazmıştı! Nefret edilecek hiç bir şey kalmamıştı, her zamanki acısından başka da bir acısı yoktu henüz. Bu durumda, ne yazacaktı ki? En iyisi birkaç gün bekleyip, yeni yazısını o zaman yazmaktı.

Aradan birkaç gün daha geçti, ama yine de yazacak hiç bir şey bulamıyordu! Blogunu takip eden insanlar, Amy'e ne zaman yeni bir yazı ekleyeceğini sorup duruyorlardı. Onları hayalkırıklığına uğratamazdı!

Ve tarihte bugün ilk kez bir blog yazarı, bloguna "Blogumu biraz ihmal ettim biliyorum, ama bu aralar yazacak bir şey bulamıyorum" yazdı!

Takipçilerinin bu şekilde bir yazı eklediği için ona çok kızacaklarını zannediyordu Amy. Ama bir mucize gerçekleşti ve düşündüğünün tam tersi oldu! Takipçisi olan diğer ergenler, "Amy, seni o kadar iyi anlıyorum ki! Bazen ben de tıkanıyorum ve bu lanet olası dünyada yazacak hiç bir şey bulamıyorum! Ne kadar iğrenç bir dünyada yaşıyoruz! Bunun için herkesten nefret ediyorum!" diye yorumlar girmeye başladılar!

O günden sonra, bloguna böyle bir yazı girmek resmen trend haline dönüştü. Yazacak hiç bir şey bulamayan bloggerlar, Amy'i kendilerine örnek alarak, "Yazacak hiç bir şey bulamadıklarını" yazmaya başladılar! Hatta bu trend o kadar popüler oldu, o kadar tuttu ki, yazacak çok şeyi olup da yazıları okunmayan bloggerlar bile bilerek "Bu aralar yazacak bir şey bulamıyorum" yazmaya başladılar, bu sayede bloglarına bir sürü ziyaretçi çektiler!

Amy sayesinde, milyonlarca blog, yazılacak bir şey bulunamadığı için kapatılmaktan son anda kurtuldu! Ve bu sayede blogların sayısı git gide arttı, dünyadaki blog sayısı inanılmaz boyutlara ulaştı!
FriendFeed ile Paylaş

15 yorum:

springoss dedi ki...

harika bir yazı...elinize sağlık

son kıllanma tarihi dedi ki...

çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim:)

siminya dedi ki...

hahahahhahahahah hahahah lan simitin susamı bademciğime yapıştı allah kahretmesin :))

мєltєм dedi ki...

iyiymiş ayyy! Amy'i örnek mi alsak ne:P

son kıllanma tarihi dedi ki...

@Siminya: hoşuna gitti galba, sen beğendiysen güzel yazmışımdır:P

@мєltєм: Valla bence iyi taktik! Ama yine de sen bilirsin, benim yazdıklarıma pek güvenmemek lazım gibi geliyo sonuçta:P

Gamze dedi ki...

Lanet olsun tıkandım yorum yazamıyorum...

Gamze dedi ki...

Yok ya takır takır yazarım valla hiç acımam! Eğlenceli yazılarını severek takip ediyorum. Çok yaratıcısın :)

son kıllanma tarihi dedi ki...

Teşekkür ederim efendim=)) Siz böyle güzel yorumlar yazınca insanın yaratıcı olası geliyo ciddi sölüyorum=)

мєltєм dedi ki...

hımm o zaman ben sadece senin yazıları okumakla yetineyim o zaman, örnek falan alırsam mal mal bakınabilirim sayfalara. sonuçta devir değisti, okuyucular yemez artık bu numaraları:P

son kıllanma tarihi dedi ki...

okuyuculara yağ çekmiyelim lütfen:P

Wssn dedi ki...

Tuttum bunu. :)

son kıllanma tarihi dedi ki...

Teşekkürler:)

Unknown dedi ki...

alâ

son kıllanma tarihi dedi ki...

Biraz gecikmeli de olsa, teşekkür ederim:)

Adsız dedi ki...

Yazdıklarında ciddimisin yoksa matrak mı geçiyorsun bilmiyorum ama hangi sebeple olursa olsun insanların kendi kişisel fikirlerini ve bunları etrafındakilerine anlatım biçimlerini hiçbir şekilde küçümseyip onları hor göremezsin! her bir bireyin kendine özgü özel karakteri vardır ve her insan bunu istediği gibi dile getirebilme hakkına sahiptir! yazına rastgele,şans eseri bir şekilde rastladım ve okumaya değer gibi gözüküyordu lakin yazını okusuktan sonra gerçekten yanıldığımı anladım. Yazının okumaya değer bile olmadığını düşünüyor,bundan sonra daha dikkatli,saygılı ve daha önemli konularda yazılar yazmanı umuyorum...

Yorum Gönder