70lik Hasan Dede Olimpiyatlar'a Katıldı

20 Temmuz 2009: Evlilik programlarının vazgeçilmez bekarı Hasan Dede, kendisi için "Amaaaaaan, yaş 70 işi bitmiş bunun, istemem ben" diyen Melahat Teyze'ye işinin bitmediğini kanıtlamak için Olimpiyatlar'a katıldı.

Görücü TV'de yayınlanan "Görücü Usulü" programında evlenmek için kısmetini bekleyen 70 yaşındaki Hasan Dede, programın eğlence kaynağı azgın bir boğaydı adeta. 70 yaşına gelmesine rağmen hala inatla evlenmek istediğini belirten Hasan Dede, bir gün programa katılan Melahat Teyze'ye ilk görüşte aşık olur ve ona talip olur. 69 yaşındaki Melahat Teyze, Hasan Dede'yi şöyle bir süzer, "Ben her gece sevişmek istiyom! Bulaşık da yıkarım, yemek de yaparım, ayaklarını da yıkarım kocamın. Ama her gece sevişmek istiyom!" der. Hasan Dede'nin beyaz atlı prensesi olan bu hanım, adeta Hasan Dede'nin istediklerini söylemiştir. "Olur, her gece sevişirim senlen" der Hasan Dede, ama Melahat Teyze inanmaz, "Amaaaaaan, yaş 70 işi bitmiş bunun, istemem ben. Gencini bulun bana, 20lik olsun" der.

Bu lafları gururuna yediremeyen Hasan Dede, programı terk eder. Melahat Teyze'nin istediği 20liğe karşılık, her gün 20 km koşmaya başlar ve olimpiyatlara kabul edilir. Hangi branşta yarışacağı sorulan Hasan Dede, "Sırıkla atlıycam, benimki gibi uzun olsun ama" der. Neden bu branşı seçtiğini soran gazetecilere ise, "Bu işte sırığı kavramak çok önemli, adeta işin sırrı. 70 yıllık abazayım, 60 yıldır 31 çekiyorum. Sırıklar ve kavrama konusunda artık çok uzmanım. Başaracağıma inanıyorum" cevabını verir.

2009 Olimpiyatları'nın adeta maskotu haline gelen, rekor üzerine rekor kıran, kırılmadık rekor bırakmayan Hasan Dede, çıkışta 20lik bir çıtırla çıkarken görüntülendi.
FriendFeed ile Paylaş

0 yorum:

Yorum Gönder