Behlül Pitt'in İlk Çapkınlık Anı

9 Temmuz 1983: Tarihte bugün, çapkınlıklarıyla ünlü yakışıklı Hollywood yıldızı Behlül Pitt, kameralara ilk kez çapkınlık yaparken yakalandı.

Ünlü aktör daha sonraları kendini "Karnım acıkmıştı, amacım sadece süt içmekti." şeklinde savunduysa da, çapkınlık yaptığı kadını kendi düğününden kaçırdığı ortaya çıktı.

"Behlül o zamanlar da çok yakışıklıydı, ona ilk görüşte aşık olmuştum. Onunla evlenebilmek için kendi düğünümden bile kaçtım, ama ne yazık ki amacının başka olduğunu acı bir şekilde öğrendim." diyen B.Z., daha sonra Behlül'ün kendisini başka bir kadın için terk ettiğini açıklamıştı. Behlül Pitt halen Hollywood'un en çapkın aktörlerinden birisi olarak kabul ediliyor.
FriendFeed ile Paylaş

4 yorum:

Adsız dedi ki...

gollum...çok güçlü mizah anlayışına ship olduğun anlaşılyor...ama bu isim ironisine daylı yazının gerrçekten sanin klavyendn çıkmış olduğuna inanmak istemiyorum.bu ne ya behlül pitt :s

son kıllanma tarihi dedi ki...

öncelikle gerçekten çok teşekkür ederim:) iltifatlar insanı gerçekten mutlu ediyor:)

evet sanırım o konuda biraz haklısın. aslında buradaki ismi bread pitbull tarzı birşey yapıcaktım, çünkü resimdeki çocuğu nedense brad pitt'in çocukluğuna benzettim(sanki onun çocukluğunu biliyormuşum gibi=P). ama sonra biraz popüleritenin tuzağına düştüm, daha popüler bir isim kullandım itiraf ediyorum:$

Adsız dedi ki...

gollum...bread pitbull:))))) çok hoş bir benzetme....aklına ilk gelen doğru şıktır derler:)

son kıllanma tarihi dedi ki...

bir dahakine aklımda bulunsun=)

Yorum Gönder